«Його досвід у провідних автомобільних групах, міжнародне бачення та здатність створювати сильні бренди, орієнтовані на дизайн, стануть важливими активами для виведення Renault на новий рівень. Майбутнє мобільності — захоплююче, і я з нетерпінням чекаю на співпрацю з Александром, щоб втілити наші мрії в реальність».
Генеральний директор бренду Renault та головний директор з розвитку Групи Renault Фабріс Камболів додав:
«Прихід Александра Мальваля — це новий етап у нашій амбіції: створювати “voitures à vivre” — автомобілі для життя, які повністю втілюють стратегічне бачення Renault, поєднуючи емоції, інновації та винятковий клієнтський досвід. Його міжнародний досвід та інноваційне мислення стануть ключовими чинниками зростання Renault у Європі та на світовій арені».
***
Александр Мальваль, 55 років, закінчив Королівський коледж мистецтв у Лондоні.
Свою кар’єру він розпочав у Renault у 1994 році в департаменті перспективного дизайну, де працював над новими концептами як зовнішній дизайнер, а у 1996 році приєднався до Design Center Europe групи Volkswagen у Барселоні. Там він працював над численними проєктами для брендів Audi та Volkswagen.
У 2001 році він приєднався до Центру створення Citroën у Парижі, згодом перейшов до Peugeot, а у 2012 році став головою дизайну Citroën.
З 2018 року Александр Мальваль обіймає посаду генерального директора та директора з дизайну Mercedes-Benz International Design Center Europe у Софія Антиполіс.
Ця студія займається перспективним дизайном та розробкою серійних автомобілів для Mercedes-Benz, Maybach, Smart та AMG. Вона сприяє оновленню брендів групи. Мальваль керує як дослідженнями майбутнього, створенням концепт-карів, так і дизайном кількох серійних моделей.