Renault розфарбовує світ
Тільки факти. Попри те, що в автомобільному світі існує величезний спектр кольорів, останнім часом у покупців користуються попитом саме так звані «нейтральні» кольори – білий, сірий, чорний.
Білий, чорний, сірий. Впродовж останніх 10 років спостерігається сумна картина: з кожним роком кольори, що переважають в автомобільній індустрії, стають похмурішими. У звіті Axalta, провідного постачальника автомобільної фарби, стверджується, що 70% автомобілів в світі пофарбовані саме в такі кольори. Найпопулярнішимкольором лишається білий – він використовується в 38% проданих автомобілів, а за ним йдуть чорний (19%) і сірий (15%).
Франсуа Фаріон, директор з дизайну кольорів та оздоблення Renault, відмічає, що серед усієї цієї сірості:
"Renault пропонує більш барвисті відтінки, ніж інші автомобільні виробники. І це працює, тому що ми продаємо на 10 пунктів більше кольорів, ніж решта промисловості"
Вірний своїй філософії, зараз бренд Renault вирішив зосередитися на кольорі своїх нинішніх моделей завзятіше, ніж будь-коли. Як зазначає Франсуа Фаріон: «Renault завжди шукав кольори, якими можна було б жити». Він завершує це висловлення, пояснюючи, що одна з цілей бренду - «додати більше кольору на вулиці».
Але, за його словами, кольори обов'язково будуть змінюватися: «У майбутньому ми будемо більше працювати з іншими елементами, а не тільки з кольором кузова. Ми готові до чогось більш витонченого та складнішого».
Як? Поєднуючи кольори, текстури або відтінки, що стало можливим завдяки технологіям, які розвиваються не менш ніж мода й тренди!
Що ж, майбутнє покаже!